Είναι αυτό το «πασπαντού» της μοτοσυκλέτας; Όχι, βέβαια, αυτό το έχουν
ανακαλύψει οι Ευρωπαίοι στη μορφή των Adventure ή mega On-off.
Όπως για τα περισσότερα αντικείμενα αναψυχής, οι Αμερικανοί έχουν άλλη άπoψη, παράξενη τις περισσότερες φορές και συχνά γοητευτική.
Τούτη εδώ η έκδοση του θρυλικού Gold Wing με την ονομασία F6B είναι μια τολμηρή μείξη στοιχείων από τους δύο κυριότερους πυλώνες της αμερικάνικης δίτροχης κουλτούρας --των custom και των road kings.
Τριάντα οχτώ χρόνια βαστάει η επιτυχία του Gold Wing GL 1800 στην Αμερική. Όσο σεβασμό κι αν αποπνέει όμως σήμερα, δεν μπορεί να θεωρηθεί cool, ειδικά ανάμεσα στους νεότερους αναβάτες. (Πόσο cool μπορεί να είναι μια μοτοσυκλέτα με όπισθεν;). Η Honda το ξέρει από καιρό και έχει δοκιμάσει να επεκτείνει τη γοητεία της GW με πολύ τολμηρές μοτοσυκλέτες όπως το Valkyrie (F6C) και το Rune. Και μάλλον απέτυχε.
Θα αλλάξει την κατάσταση το νέο απογυμνωμένο Gold Wing F6B; Όλα εξαρτώνται από το ποιες χορδές της αμερικάνικης μοτοσυκλετιστικής ψυχής θα αγγίξει. Δεν είναι το πρώτο εξακύλινδρο custom της Honda, μπορεί όμως να είναι το πρώτο που έχει μια λογική.
Αυτή τη φορά ο «Ιάπωνας» (γιατί η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί στο Κέντρο Σχεδιασμού της Honda στις ΗΠΑ) απέφυγε να δημιουργήσει ένα συνονθύλευμα αταίριαστων στοιχείων με αισθητική εποχής, πράγμα που ονόμασε τελικά Valkyrie. Απέφυγε επίσης να αντλήσει έμπνευση από κάποια ουτοπική space opera, δημιουργώντας ένα εξωπραγματικό «κάτι», που το βούτηξε στο χρώμιο και το κατέβασε στους δρόμους με την ονομασία Rune.
Για να λέμε την αλήθεια, πόσοι νομίζετε από τους Αμερικανούς που συνήθως καβαλάνε τέτοιες μοτοσυκλέτες, έχουν κάποια ιδέα για το τι σημαίνει Valkyrie και Rune; Η Honda πρέπει να μπερδεύτηκε, νομίζοντας ότι οι μοτοσυκλέτες θα πουληθούν στην Γερμανία.
Έτσι με την τρίτη και φαρμακερή προσπάθεια, η Honda έχει την ευκαιρία να πετύχει. Και αυτή τη φορά, ξεκινώντας από το απλό, εύληπτο όνομα. Η αισθητική της μοτοσυκλέτας, ένας Δράκος Κόμοδο με κομμένη την ουρά, μπορεί να θεωρηθεί αυθεντική «μετάφραση» του θρυλικού GW. Και η αυθεντικότητα είναι για τον Αμερικανό το παν, ειδικά όταν η λέξη αναφέρεται στις διαφημίσεις --στο ζήτημα αυτό πάντως δεν έχουμε άποψη, ας αποφασίσουν οι ενδιαφερόμενοι...
Ουσιαστικά λοιπόν το F6B είναι μια αισθητική άσκηση, κι ένας μάλλον ασφαλής τρόπος για να προσεγγίσει η Honda το πιο νεανικό κομμάτι των μοτοσυκλετιστών ή μηχανόβιων που γουστάρουν τέτοιες βιτσιόζικες κατασκευές.
Η πλατφόρμα είναι η ίδια με του GW, αλλά η σιλουέτα έχει αλλάξει εντυπωσιακά. Το τεράστιο μπαούλο πίσω από τη σέλα συνεπιβάτη έχει φάει κούρεμα, αλλά οι μεγάλες πλαϊνές βαλίτσεες έχουν παραμείνει. Το κάτω μισό του φέρινγκ έχει ανανεωθεί, έχοντας πιο έντονες γρίλιες απαγωγής του ζεστού αέρα, ενώ η «γκαραζόπορτα» που φορά για ζελατίνα το κλασικό Gold Wing έχει αντικατασταθεί από ένα «φρύδι».
Παντού σε πλαίσιο, κινητήρα και τροχούς, βλέπει κανείς μαύρες πινελιές, ενώ τα χρώματα που προσφέρονται είναι το γυαλιστερό κόκκινο και το γυαλιστερό μαύρο. Κάτω από το δέρμα πάντως, όλα έχουν παραμείνει ίδια. Ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας έρχεται απευθείας από το Gold Wing. Είναι τοποθετημένος μέσα σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο γιγαντιαίων διαστάσεων, χαμηλά και μπροστά --η θέση αυτή κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους και συμβάλλει στην εύκολη αλλαγή κλίσης, αλλά και κατεύθυνσης.
Το βάρος ανέρχεται στα 382 κιλά, 29 λιγότερα από της στάνταρ GL1800. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ηχητικό σύστημα με σύνδεση MP3/iPod, μεγάλη ψηφιακό οθόνη με Trip Computer, ρολόι, θερμοκρασία αέρα και τα χειριστήρια του ηχητικού συστήματος. Η ακριβή έκδοση Deluxe προσφέρει στον συνεπιβάτη μαξιλάρι πλάτης, κεντρικό σταντ, φλας που σβήνουν μόνα τους (!) και θερμαινόμενα γκριπ.
Δείτε το F6B στον δρόμο...
http://www.newsbeast.gr
Όπως για τα περισσότερα αντικείμενα αναψυχής, οι Αμερικανοί έχουν άλλη άπoψη, παράξενη τις περισσότερες φορές και συχνά γοητευτική.
Τούτη εδώ η έκδοση του θρυλικού Gold Wing με την ονομασία F6B είναι μια τολμηρή μείξη στοιχείων από τους δύο κυριότερους πυλώνες της αμερικάνικης δίτροχης κουλτούρας --των custom και των road kings.
Τριάντα οχτώ χρόνια βαστάει η επιτυχία του Gold Wing GL 1800 στην Αμερική. Όσο σεβασμό κι αν αποπνέει όμως σήμερα, δεν μπορεί να θεωρηθεί cool, ειδικά ανάμεσα στους νεότερους αναβάτες. (Πόσο cool μπορεί να είναι μια μοτοσυκλέτα με όπισθεν;). Η Honda το ξέρει από καιρό και έχει δοκιμάσει να επεκτείνει τη γοητεία της GW με πολύ τολμηρές μοτοσυκλέτες όπως το Valkyrie (F6C) και το Rune. Και μάλλον απέτυχε.
Θα αλλάξει την κατάσταση το νέο απογυμνωμένο Gold Wing F6B; Όλα εξαρτώνται από το ποιες χορδές της αμερικάνικης μοτοσυκλετιστικής ψυχής θα αγγίξει. Δεν είναι το πρώτο εξακύλινδρο custom της Honda, μπορεί όμως να είναι το πρώτο που έχει μια λογική.
Αυτή τη φορά ο «Ιάπωνας» (γιατί η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί στο Κέντρο Σχεδιασμού της Honda στις ΗΠΑ) απέφυγε να δημιουργήσει ένα συνονθύλευμα αταίριαστων στοιχείων με αισθητική εποχής, πράγμα που ονόμασε τελικά Valkyrie. Απέφυγε επίσης να αντλήσει έμπνευση από κάποια ουτοπική space opera, δημιουργώντας ένα εξωπραγματικό «κάτι», που το βούτηξε στο χρώμιο και το κατέβασε στους δρόμους με την ονομασία Rune.
Για να λέμε την αλήθεια, πόσοι νομίζετε από τους Αμερικανούς που συνήθως καβαλάνε τέτοιες μοτοσυκλέτες, έχουν κάποια ιδέα για το τι σημαίνει Valkyrie και Rune; Η Honda πρέπει να μπερδεύτηκε, νομίζοντας ότι οι μοτοσυκλέτες θα πουληθούν στην Γερμανία.
Έτσι με την τρίτη και φαρμακερή προσπάθεια, η Honda έχει την ευκαιρία να πετύχει. Και αυτή τη φορά, ξεκινώντας από το απλό, εύληπτο όνομα. Η αισθητική της μοτοσυκλέτας, ένας Δράκος Κόμοδο με κομμένη την ουρά, μπορεί να θεωρηθεί αυθεντική «μετάφραση» του θρυλικού GW. Και η αυθεντικότητα είναι για τον Αμερικανό το παν, ειδικά όταν η λέξη αναφέρεται στις διαφημίσεις --στο ζήτημα αυτό πάντως δεν έχουμε άποψη, ας αποφασίσουν οι ενδιαφερόμενοι...
Ουσιαστικά λοιπόν το F6B είναι μια αισθητική άσκηση, κι ένας μάλλον ασφαλής τρόπος για να προσεγγίσει η Honda το πιο νεανικό κομμάτι των μοτοσυκλετιστών ή μηχανόβιων που γουστάρουν τέτοιες βιτσιόζικες κατασκευές.
Η πλατφόρμα είναι η ίδια με του GW, αλλά η σιλουέτα έχει αλλάξει εντυπωσιακά. Το τεράστιο μπαούλο πίσω από τη σέλα συνεπιβάτη έχει φάει κούρεμα, αλλά οι μεγάλες πλαϊνές βαλίτσεες έχουν παραμείνει. Το κάτω μισό του φέρινγκ έχει ανανεωθεί, έχοντας πιο έντονες γρίλιες απαγωγής του ζεστού αέρα, ενώ η «γκαραζόπορτα» που φορά για ζελατίνα το κλασικό Gold Wing έχει αντικατασταθεί από ένα «φρύδι».
Παντού σε πλαίσιο, κινητήρα και τροχούς, βλέπει κανείς μαύρες πινελιές, ενώ τα χρώματα που προσφέρονται είναι το γυαλιστερό κόκκινο και το γυαλιστερό μαύρο. Κάτω από το δέρμα πάντως, όλα έχουν παραμείνει ίδια. Ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας έρχεται απευθείας από το Gold Wing. Είναι τοποθετημένος μέσα σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο γιγαντιαίων διαστάσεων, χαμηλά και μπροστά --η θέση αυτή κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους και συμβάλλει στην εύκολη αλλαγή κλίσης, αλλά και κατεύθυνσης.
Το βάρος ανέρχεται στα 382 κιλά, 29 λιγότερα από της στάνταρ GL1800. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ηχητικό σύστημα με σύνδεση MP3/iPod, μεγάλη ψηφιακό οθόνη με Trip Computer, ρολόι, θερμοκρασία αέρα και τα χειριστήρια του ηχητικού συστήματος. Η ακριβή έκδοση Deluxe προσφέρει στον συνεπιβάτη μαξιλάρι πλάτης, κεντρικό σταντ, φλας που σβήνουν μόνα τους (!) και θερμαινόμενα γκριπ.
Δείτε το F6B στον δρόμο...