Πώς κατασκευάζεται το σήμα των Porsche

Χρησιμοποιήθηκε για τα μοντέλα που παρήχθησαν το 1952
 και έκτοτε παραμένει σχεδόν αναλλοίωτο. Λέμε σχεδόν, γιατί μέχρι το 1988 είχε υποστεί τρεις μικρές τροποποιήσεις.

Αρχικά, προτάθηκε σαν πιστοποιητικό γνησιότητας για την Type 356 κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης μεταξύ του Ferry Porsche και του Αμερικανού εισαγωγέα Max Hoffman, το 1952.
Την ίδια χρονιά, ο διευθυντής του τμήματος διαφήμισης, Herrmann Lapper και ο σχεδιαστής Franz Xaver Reimspieß, δημιούργησαν ένα προκαταρκτικό σχέδιο , που με ορισμένες αλλαγές, χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα.

Ο Reimspieß, που φέρεται και ως σχεδιαστής του σήματος της Volkswagen το ’36, φιλοτέχνησε ένα οικόσημο που συμβολίζει τις αρχές της εταιρείας.
Στο κέντρο της χρυσής ασπίδας, απεικονίζεται το άλογο του στρατού της Στουτγάρδης, ενώ σημειώνεται και το όνομα της πόλης.

Η σύνθεση περιβάλλεται από το κόκκινο και μαύρο χρώμα και οι τριάδες των κεράτων του οικόσημου του βασιλείου της Württemberg-Hohenzollern.
Ανάλογη φροντίδα με την κατασκευή των μοντέλων του εργοστασίου, δίνεται και στην παραγωγή του σήματος που τα κοσμεί και μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο...


newsbeast.gr