«Εσείς οι διάσημοι πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι η ζωή σας ανήκει
στο κοινό.
Και αφού πεθάνετε, όλοι θα παίζεται σε διαφημίσεις οπού θα χορεύετε με ηλεκτρικές σκούπες». Ο Χόμερ Σίμπσον το είχε θέσει καλύτερα απ΄ όλους όταν το 1997, ο Φρεντ Αστέρ νεκρός ήδη μια δεκαετία εμφανίστηκε στην αμερικάνικη τηλεόραση να χορεύει με μια σκούπα για τις ανάγκες μιας διαφήμισης.
Τώρα, η Οντρεϊ Χέπμπορν (που είχε χορέψει κι αυτή αλλά τουλάχιστον σε ένα απόσπασμα από μια ταινία της για την Gap πριν μερικά χρόνια), ζωντανεύει, φλερτάρει και τρώει σοκολάτα εξ αιτίας προφανώς της γοητείας που ασκούν τα χρήματα στους κληρονόμους της.
Διότι η εικόνα της, ανήκει πλέον στους δύο γιους της Σον Φερέρ και Λούκα Ντότι που πιστεύουν ότι η μητέρα τους θα ήταν «περήφανη» να κάνει την διαφήμιση κι εξηγούν σε ένα δελτίο τύπου πως «μιλούσε συχνά για την αγάπη της για την σοκολάτα και πως της έφτιαχνε πάντα τη διάθεση».
Δεν μπορούμε να ξέρουμε βεβαίως τι θα σκεφτόταν η ίδια η Οντρεϊ Χέπμπορν και ασφαλώς υπάρχουν πάντα δυο όψεις στην κάθε ιστορία. Η κόρη του Φρεντ Αστερ για παράδειγμα είχε δηλώσει ότι νιώθει θλίψη που εικόνα του πατέρα της χρησιμοποιήθηκε με τέτοιο τρόπο (από την τελευταία γυναίκα του).
Το σίγουρο πάντως είναι πως το διαφημιστικό είναι καλοφτιαγμένο και κομψό και πως ακόμη κι αν παραμένει ελαφρώς ανατριχιαστικό να βλέπεις στην οθόνη μια εδώ και είκοσι χρόνια νεκρή γυναίκα, να φλερτάρει και να χαμογελά, η τεχνική πλευρά του, είναι σχεδόν άψογη.
Προσδοκούμε ανάσταση νεκρών λοιπόν. Γιατί ούτε ο θάνατος δεν είναι για πάντα. Τουλάχιστον αν κάποιος πρόκειται να βγάλει λεφτά...
Και αφού πεθάνετε, όλοι θα παίζεται σε διαφημίσεις οπού θα χορεύετε με ηλεκτρικές σκούπες». Ο Χόμερ Σίμπσον το είχε θέσει καλύτερα απ΄ όλους όταν το 1997, ο Φρεντ Αστέρ νεκρός ήδη μια δεκαετία εμφανίστηκε στην αμερικάνικη τηλεόραση να χορεύει με μια σκούπα για τις ανάγκες μιας διαφήμισης.
Τώρα, η Οντρεϊ Χέπμπορν (που είχε χορέψει κι αυτή αλλά τουλάχιστον σε ένα απόσπασμα από μια ταινία της για την Gap πριν μερικά χρόνια), ζωντανεύει, φλερτάρει και τρώει σοκολάτα εξ αιτίας προφανώς της γοητείας που ασκούν τα χρήματα στους κληρονόμους της.
Διότι η εικόνα της, ανήκει πλέον στους δύο γιους της Σον Φερέρ και Λούκα Ντότι που πιστεύουν ότι η μητέρα τους θα ήταν «περήφανη» να κάνει την διαφήμιση κι εξηγούν σε ένα δελτίο τύπου πως «μιλούσε συχνά για την αγάπη της για την σοκολάτα και πως της έφτιαχνε πάντα τη διάθεση».
Δεν μπορούμε να ξέρουμε βεβαίως τι θα σκεφτόταν η ίδια η Οντρεϊ Χέπμπορν και ασφαλώς υπάρχουν πάντα δυο όψεις στην κάθε ιστορία. Η κόρη του Φρεντ Αστερ για παράδειγμα είχε δηλώσει ότι νιώθει θλίψη που εικόνα του πατέρα της χρησιμοποιήθηκε με τέτοιο τρόπο (από την τελευταία γυναίκα του).
Το σίγουρο πάντως είναι πως το διαφημιστικό είναι καλοφτιαγμένο και κομψό και πως ακόμη κι αν παραμένει ελαφρώς ανατριχιαστικό να βλέπεις στην οθόνη μια εδώ και είκοσι χρόνια νεκρή γυναίκα, να φλερτάρει και να χαμογελά, η τεχνική πλευρά του, είναι σχεδόν άψογη.
Προσδοκούμε ανάσταση νεκρών λοιπόν. Γιατί ούτε ο θάνατος δεν είναι για πάντα. Τουλάχιστον αν κάποιος πρόκειται να βγάλει λεφτά...
http://flix.gr