Δείτε το βίντεο με όλα τα εξώφυλλα του θρυλικού περιοδικού Time, από την 3η Μαρτίου 1923 μέχρι σήμερα
Ενενήντα χρόνια κυκλοφορίας συμπλήρωσε το εβδομαδιαίο
περιοδικό Time. Το εμβληματικό περιοδικό βγήκε για πρώτη φορά στα
περίπτερα των Ηνωμένων Πολιτειών την 3η Μαρτίου 1923.
Με αφορμή τα γενέθλια του, η συντακτική ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο στο οποίο διηγείται τα 90 χρόνια "ζωής" του Time σε 120 δευτερόλεπτα.
Με αφορμή τα γενέθλια του, η συντακτική ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο στο οποίο διηγείται τα 90 χρόνια "ζωής" του Time σε 120 δευτερόλεπτα.
Τα εξώφυλλα του συζητήθηκαν, προκάλεσαν, χαρακτήρισαν την
εποχή τους και έμειναν στην ιστορία για την ευρηματικότητα τους. Από το
1928 και μετά, απέκτησαν και διατηρούν το χαρακτηριστικό κόκκινο πλαίσιο
τους.
Ιστορικό είναι το εξώφυλλο του 1945 με το κόκκινο Χ που διαγράφει το πρόσωπο του Χίτλερ, μετά την συνθηκολόγηση της Γερμανίας. Λίγους μήνες αργότερα, κυκλοφόρησε το μαύρο Χ που διέγραφε την ιαπωνική σημαία.
Πολυσυζητημένο είναι άλλωστε και το εξώφυλλο του 1966 που
ρωτούσε με κόκκινα γράμματα σε μαύρο φόντο: "είναι ο Θεός νεκρός;".
Πρόκειται για το τεύχος που εξόργισε την Εκκλησία και πολλούς αναγνώστες
του Time προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων.
Το Time καθιέρωσε τον θεσμό Άνδρα της Χρονιάς και του Προσώπου της Χρονιάς. Σήμερα το περιοδικό είναι στο κέντρο ενός μεγάλου εκδοτικού συγκροτήματος και έχει επεκταθεί από νωρίς και με επιτυχία στο Internet. Πρόσφατα, ο βασικός ανταγωνιστής του, το Newsweek, σταμάτησε την έντυπη μορφή του και πλέον κυκλοφορεί μόνο ψηφιακά.
Οι συντάκτες του Time, "έριξαν" στο Twitter και το hashtag #90YearsofTIME στο οποίο οι αναγνώστες καλούνται να σχολιάσουν, να θυμηθούν και να ψηφίσουν το αγαπημένο τους εξώφυλλο.
Ιστορικό είναι το εξώφυλλο του 1945 με το κόκκινο Χ που διαγράφει το πρόσωπο του Χίτλερ, μετά την συνθηκολόγηση της Γερμανίας. Λίγους μήνες αργότερα, κυκλοφόρησε το μαύρο Χ που διέγραφε την ιαπωνική σημαία.
Το Time καθιέρωσε τον θεσμό Άνδρα της Χρονιάς και του Προσώπου της Χρονιάς. Σήμερα το περιοδικό είναι στο κέντρο ενός μεγάλου εκδοτικού συγκροτήματος και έχει επεκταθεί από νωρίς και με επιτυχία στο Internet. Πρόσφατα, ο βασικός ανταγωνιστής του, το Newsweek, σταμάτησε την έντυπη μορφή του και πλέον κυκλοφορεί μόνο ψηφιακά.
Οι συντάκτες του Time, "έριξαν" στο Twitter και το hashtag #90YearsofTIME στο οποίο οι αναγνώστες καλούνται να σχολιάσουν, να θυμηθούν και να ψηφίσουν το αγαπημένο τους εξώφυλλο.
news247.gr