Επτά μοντέλα τουρισμού, το τρίτροχο όχημα (Trike) και τα μοντέλα Custom
Vehicle Operations (CVO), ανανεώνονται για το 2014
μετά από τέσσερα χρόνια σκέψης, οργάνωσης, σχεδιασμού, κατασκευής, δοκιμών, εξέλιξης και αμέτρητων ωρών οδήγησης και συζήτησης με τους πελάτες της Harley-Davidson
Μπορεί οι αλλαγές στην γκάμα του 2013 να μην γίνονται άμεσα αντιληπτές με την πρώτη ματιά αλλά, για το 2014,τόσο τα touring μοντέλα όσο και τα πληθωρικά trike της θρυλικής αμερικανικής εταιρείας υπέστησαν συνολική αναβάθμιση μέσω του "Project Rushmore".
Τι είναι όμως το Project Rushmore και ποιούς τομείς επηρεάζει;
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα συνολικό σχέδιο εταιρικής δράσης που εγκαινιάζει μία νέα εποχή για την εμβληματική μάρκα, η οποία φέτος γιορτάζει τα 110 χρόνια της αδιάλειπτης και εντυπωσιακής παρουσίας της στο μοτοσικλετιστικό σύμπαν.
Το Project Rushmore χαρακτηρίζεται από προηγμένη τεχνολογία και βελτιωμένη σχεδίαση, η οποία αλλάζει τα δεδομένα της μάρκας. Η εταιρεία αφουγκράστηκε τα σημεία των καιρών και τις ανάγκες των αναβατών και προχώρησε σε ουσιαστικές βελτιώσεις που αφορούν σε τέσσερις σημαντικές κατηγορίες: έλεγχο, σύστημα infotainment, αίσθηση και στιλ.
Η παραπάνω συνθήκη αναφέρεται σε περισσότερες από 100 αλλαγές στα σημεία, τα οποία περιλαμβάνουν από την βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση των fairing και τις εύχρηστες βαλίτσες μέχρι και την εκτεταμένη χρήση του υγρόψυκτου Twin-Cooled κινητήρα για πρώτη φορά στην ιστορία της Η-D (εκτός, φυσικά, από το υγρόψυκτο κινητήρα του V-Rod o οποίος εξελίχθηκε σε αγαστή συνεργασία με την Porsche).
Οι αλλαγές έχουν εφαρμοστεί στα μοντέλα RoadKing Classic, StreetGlide, ElectraGlide, UltraClassic, ElectraGlide, UltraLimited, TriGlide UltraClassic, CVO UltraLimited και CVO RoadKing.
Με λίγα λόγια, το Project Rushmore είναι το εσωτερικό στοίχημα της Harley-Davidson να κατασκευάσει καλύτερες και πιο ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες που θα καταφέρουν να προσελκύσουν αγοραστές ακόμη και εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
"Οταν άρχισε η παγκόσμια ύφεση έπρεπε να επαναπροσδιορίσουμε την παρουσία και τις προοπτικές μας" δήλωσε ο Πρόεδρος της H-D, Matt Levatich και συνέχισε: "Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας δημιουργήσαμε 20 ομάδες εργασίας στην Αμερική και στην Ευρώπη που πραγματοποίησαν εκτεταμένες έρευνες με στόχο τον αποτελεσματικό εκσυγχρονισμό των τμημάτων έρευνας, εξέλιξης αλλά και προώθησης των μοτοσικλετών μας".
Το "Project Rushmore" πήρε το όνομά του από το διάσημο μνημείο στο ομώνυμο βουνό που βρίσκεται στην Νότια Ντακότα και φιλοξενεί τις σκαλισμένες προτομές τεσσάρων αμερικανών Προέδρων.
Επιπροσθέτως, το μνημείο εντοπίζεται κοντά στην πόλη Sturgis όπου διοργανώνεται κάθε χρόνο το θρυλικό Rally Srurgis, το αρχαιότερο, ίσως, και πολυπληθές φεστιβάλ μοτοσικλετών.
Η ίδια η λέξη rushmore αποκτά συμβολική δυναμική για την H-D καθώς διασπάται στα συνθετικά rush(βιασύνη,ορμή) και more (περισσότερο, παραπάνω) τα οποία αναφέρονται αντίστοιχα στην "επιτάχυνση" της παραγωγής και στην ενσωμάτωση "περισσότερων" καινοτομιών.
Κατά την επίσημη και κεφάτη παρουσίαση του Project Rurshmore σε κεντρικό μπαρ-εστιατόριο της Αθήνας, o Gaetano Di Piazza, Country Manager της Harley-Davidson South Eastern Europe, αναφέρθηκε τόσο στον ιστορικό εκσυγχρονισμό της μάρκας όσο και στο νέο δίκτυο επίσημων αντιπροσώπων Harley-Davidson στην Ελλάδα.
Πρόκειται για δύο κάθετες μονάδες στην Αθήνα (Πειραιώς 187 - Αθήνα, τηλ. 210 3410850) και στην Θεσσαλονίκη (Μακεδονίας 10 - Μενεμένη, τηλ. 2310 700707) που προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην πώληση μοτοσικλετών, ειδών ένδυσης, γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ και την παροχή service.
Το 2013 είναι αναμφισβήτητα μια χρονιά ορόσημο στην ιστορία της Harley-Davidson.
Αν θέλετε να βιώσετε με τις ίδιες σας τις αισθήσεις τι ακριβώς σημαίνει η οδήγηση μιας Harley-Davidson δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στις παραπάνω διευθύνσεις για να οργανώσετε ένα test- ride. Η εμπειρία, αν μη τι άλλο, θα σας μείνει αξέχαστη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Harley-Davidson στο www.harley-davidson.com
μετά από τέσσερα χρόνια σκέψης, οργάνωσης, σχεδιασμού, κατασκευής, δοκιμών, εξέλιξης και αμέτρητων ωρών οδήγησης και συζήτησης με τους πελάτες της Harley-Davidson
Μπορεί οι αλλαγές στην γκάμα του 2013 να μην γίνονται άμεσα αντιληπτές με την πρώτη ματιά αλλά, για το 2014,τόσο τα touring μοντέλα όσο και τα πληθωρικά trike της θρυλικής αμερικανικής εταιρείας υπέστησαν συνολική αναβάθμιση μέσω του "Project Rushmore".
Τι είναι όμως το Project Rushmore και ποιούς τομείς επηρεάζει;
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα συνολικό σχέδιο εταιρικής δράσης που εγκαινιάζει μία νέα εποχή για την εμβληματική μάρκα, η οποία φέτος γιορτάζει τα 110 χρόνια της αδιάλειπτης και εντυπωσιακής παρουσίας της στο μοτοσικλετιστικό σύμπαν.
Το Project Rushmore χαρακτηρίζεται από προηγμένη τεχνολογία και βελτιωμένη σχεδίαση, η οποία αλλάζει τα δεδομένα της μάρκας. Η εταιρεία αφουγκράστηκε τα σημεία των καιρών και τις ανάγκες των αναβατών και προχώρησε σε ουσιαστικές βελτιώσεις που αφορούν σε τέσσερις σημαντικές κατηγορίες: έλεγχο, σύστημα infotainment, αίσθηση και στιλ.
Η παραπάνω συνθήκη αναφέρεται σε περισσότερες από 100 αλλαγές στα σημεία, τα οποία περιλαμβάνουν από την βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση των fairing και τις εύχρηστες βαλίτσες μέχρι και την εκτεταμένη χρήση του υγρόψυκτου Twin-Cooled κινητήρα για πρώτη φορά στην ιστορία της Η-D (εκτός, φυσικά, από το υγρόψυκτο κινητήρα του V-Rod o οποίος εξελίχθηκε σε αγαστή συνεργασία με την Porsche).
Οι αλλαγές έχουν εφαρμοστεί στα μοντέλα RoadKing Classic, StreetGlide, ElectraGlide, UltraClassic, ElectraGlide, UltraLimited, TriGlide UltraClassic, CVO UltraLimited και CVO RoadKing.
Με λίγα λόγια, το Project Rushmore είναι το εσωτερικό στοίχημα της Harley-Davidson να κατασκευάσει καλύτερες και πιο ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες που θα καταφέρουν να προσελκύσουν αγοραστές ακόμη και εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
"Οταν άρχισε η παγκόσμια ύφεση έπρεπε να επαναπροσδιορίσουμε την παρουσία και τις προοπτικές μας" δήλωσε ο Πρόεδρος της H-D, Matt Levatich και συνέχισε: "Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας δημιουργήσαμε 20 ομάδες εργασίας στην Αμερική και στην Ευρώπη που πραγματοποίησαν εκτεταμένες έρευνες με στόχο τον αποτελεσματικό εκσυγχρονισμό των τμημάτων έρευνας, εξέλιξης αλλά και προώθησης των μοτοσικλετών μας".
Το "Project Rushmore" πήρε το όνομά του από το διάσημο μνημείο στο ομώνυμο βουνό που βρίσκεται στην Νότια Ντακότα και φιλοξενεί τις σκαλισμένες προτομές τεσσάρων αμερικανών Προέδρων.
Επιπροσθέτως, το μνημείο εντοπίζεται κοντά στην πόλη Sturgis όπου διοργανώνεται κάθε χρόνο το θρυλικό Rally Srurgis, το αρχαιότερο, ίσως, και πολυπληθές φεστιβάλ μοτοσικλετών.
Η ίδια η λέξη rushmore αποκτά συμβολική δυναμική για την H-D καθώς διασπάται στα συνθετικά rush(βιασύνη,ορμή) και more (περισσότερο, παραπάνω) τα οποία αναφέρονται αντίστοιχα στην "επιτάχυνση" της παραγωγής και στην ενσωμάτωση "περισσότερων" καινοτομιών.
Κατά την επίσημη και κεφάτη παρουσίαση του Project Rurshmore σε κεντρικό μπαρ-εστιατόριο της Αθήνας, o Gaetano Di Piazza, Country Manager της Harley-Davidson South Eastern Europe, αναφέρθηκε τόσο στον ιστορικό εκσυγχρονισμό της μάρκας όσο και στο νέο δίκτυο επίσημων αντιπροσώπων Harley-Davidson στην Ελλάδα.
Πρόκειται για δύο κάθετες μονάδες στην Αθήνα (Πειραιώς 187 - Αθήνα, τηλ. 210 3410850) και στην Θεσσαλονίκη (Μακεδονίας 10 - Μενεμένη, τηλ. 2310 700707) που προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην πώληση μοτοσικλετών, ειδών ένδυσης, γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ και την παροχή service.
Το 2013 είναι αναμφισβήτητα μια χρονιά ορόσημο στην ιστορία της Harley-Davidson.
Αν θέλετε να βιώσετε με τις ίδιες σας τις αισθήσεις τι ακριβώς σημαίνει η οδήγηση μιας Harley-Davidson δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στις παραπάνω διευθύνσεις για να οργανώσετε ένα test- ride. Η εμπειρία, αν μη τι άλλο, θα σας μείνει αξέχαστη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Harley-Davidson στο www.harley-davidson.com
auto.in.gr