Πιστή στην υπόσχεσή της, η ιταλική φίρμα αποκαλύπτει τα πρώτα στοιχεία για το μοντέλο που διαδέχεται την Gallardo
 η οποία, πλέον, ανήκει στην ιστορία, όπου και θα μείνει ως το πλέον επιτυχημένο μοντέλο της Lamborghini -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- με 14.022 πωλήσεις στη δεκαετή πορεία της.
Τις παραπάνω υψηλές προσδοκίες θα κληθεί να εκπληρώσει η νέα Huracan η οποία όπως επιβάλλουν οι παραδόσεις των Ιταλών, παίρνει το όνομά της από έναν ταύρο ο οποίος εν έτει 1879 ρεζίλεψε πολλούς ταυρομάχους, περνώντας στην ιστορία ως ανίκητος.

Προκειμένου να αρθεί στο ύψος του ονόματός της η Huracan φιλοξενεί στα σπλάχνα της μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος, πλέον αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής από τις 8.250 σ.α.λ. και τις 6.500 σ.α.λ αντίστοιχα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης και στους δύο άξονες.

Τις προδιαγραφές της Huracan συμπληρώνουν τα τρία διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης, Strada, Sport και Corsa, τα οποία παραμετροποιούν αναλόγως, την απόκριση του κινητήρα, την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων, τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αντίδραση του συστήματος ελέγχου ευστάθειας και την κατανομή ροπής στους τέσσερις τροχούς, την απόκριση του τιμονιού αλλά και τον ήχο του κινητήρα.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το ιταλικό supercar επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, χάρη στην παρουσία συστήματος stop& start καταφέρνει να μειώσει την τιμή κατανάλωσης και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 12,5 λίτρα/100 χλμ. και 290 γραμμ./χλμ. αντιστοίχως.
Επιπλέον, με δεδομένο το βάρος των 1.422 κιλών η αναλογία κιλών ανά ίππο περιορίζεται σε μόλις 2,33 κιλά, ενώ ο συνδυασμός αλουμινίου και ανθρακονημάτων που χρησιμοποιήθηκαν σε μεγάλο μέρος της κατασκευής της, εκτός από τη συνδρομή τους στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, εξασφαλίζουν και την απαραίτητη ακαμψία, όπως απαιτείται από ένα αυτοκίνητο του είδους.

Το τεχνολογικό προφίλ της Huracan συμπληρώνουν τα κεραμικά δισκόφρενα και οι γνωστές προδιαγραφές της φίρμας σχεδιαστικές και μη εντός και εκτός.
Μια ματιά στις εξωτερικές της επιφάνειες αρκεί για να το διαπιστώσει κανείς, με την Huracan να αποτελεί μια “επαναστατική μετεξέλιξη” της Gallardo, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Lamborghini, συνοψίζοντας την περιγραφή της σχεδίασης ως τη φιλοδοξία σκιαγράφησης του προφίλ του αυτοκινήτου με μία ενιαία γραμμή που να διατρέχει το αμάξωμα από την αρχή ως το τέλος.

Στο εσωτερικό, εκτός από τα γνώριμα πολυτελή υλικά όπως η εναλλαγή δέρματος Nappa και Alcantara στις επενδύσεις ξεχωρίζουν οι οικείοι αεροπορικού τύπου διακόπτες της φίρμας, ενώ την εικόνα συμπληρώνει μια μεγάλη ΤFT οθόνη 12,3 ιντσών όπου εμφανίζεται το σύνολο των πληροφοριών, από τις “ζωτικές” ενδείξεις –ταχύμετρο, στροφόμετρο κ.ο.κ- έως αυτές του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.



πηγη