Αυτή είναι η Mercedes AMG GT
η οποία παρουσιάστηκε επισήμως . Το νέο σπορ γερμανικό μοντέλο
μηχανικά φορά τον νέο 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα με κωδική
ονομασία M178.
Έχει χωρητικότητα 3.982 κ.εκ. (Διάμετρος x Διαδρομή: 83.0 x 92.0 mm), άμεσο ψεκασμό καυσίμου, σχέση συμπίεσης 10.5:1 και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
Έχει χωρητικότητα 3.982 κ.εκ. (Διάμετρος x Διαδρομή: 83.0 x 92.0 mm), άμεσο ψεκασμό καυσίμου, σχέση συμπίεσης 10.5:1 και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
Χάρη στα δύο turbos που για πρώτη φορά
σε sports car παραγωγής τοποθετούνται εντός του V, αποδίδει 462 άλογα με
600 Nm ροπής στην απλή έκδοση και 510 άλογα με 650 Nm ροπής στην AMG GT
S.
Αυτό σημαίνει ειδική απόδοση της τάξης των 128 ίππων και 163.2 Nm ανά λίτρο, ενώ το βάρος του, δεν ξεπερνά τα 209 κιλά. Στην “μικρή” έκδοση, έχει μέση κατανάλωση 9,3 λίτρα/100 χλμ με 216 γρ/χλμ εκπομπές CO2 και στη μεγάλη έκδοση 9,4 λίτρα/100 χλμ με 219 γρ/χλμ CO2 και στη μεγάλη.
Αυτό σημαίνει ειδική απόδοση της τάξης των 128 ίππων και 163.2 Nm ανά λίτρο, ενώ το βάρος του, δεν ξεπερνά τα 209 κιλά. Στην “μικρή” έκδοση, έχει μέση κατανάλωση 9,3 λίτρα/100 χλμ με 216 γρ/χλμ εκπομπές CO2 και στη μεγάλη έκδοση 9,4 λίτρα/100 χλμ με 219 γρ/χλμ CO2 και στη μεγάλη.
Η AMG GT ζυγίζει 1.540 κιλά με τα 0-100
χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 304
χλμ/ώρα, με την AMG GT S να ζυγίζει 1.570 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να
τα κάνει σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 310 χλμ/ώρα, αναφέρει το autoblog.gr.
Ο κινητήρας έχει ξηρό κάρτερ,
αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ενώ για την επιφάνεια των κυλίνδρων, έχει
χρησιμοποιηθεί NANOSLIDE τεχνολογία.
Επιπλέον, τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και τα ελατήρια σε αυτά, έχουν χαμηλό συντελεστή τριβής ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου αλλά και λαδιού.
Η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη από κράμα ζιρκονίου. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης που παράγουν τα δύο turbos, είναι 1.2 bar και ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής τους, είναι 186.000 σ.α.λ.
Επιπλέον, τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και τα ελατήρια σε αυτά, έχουν χαμηλό συντελεστή τριβής ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου αλλά και λαδιού.
Η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη από κράμα ζιρκονίου. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης που παράγουν τα δύο turbos, είναι 1.2 bar και ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής τους, είναι 186.000 σ.α.λ.
Ένα ακόμα “μέτρο” για την μείωση της
κατανάλωσης, είναι το σύστημα Start/Stop ενώ για να ψύχεται επαρκώς ο
κινητήρας, υπάρχει ξεχωριστεί ροή για τα turbos.
Οι βάσεις του M178 είναι “ενεργές” ενώ το βολάν διπλής μάζας με φυγοκεντρικό εκκρεμές, προλαμβάνει τους κραδασμούς και προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Οι βάσεις του M178 είναι “ενεργές” ενώ το βολάν διπλής μάζας με φυγοκεντρικό εκκρεμές, προλαμβάνει τους κραδασμούς και προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα
επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο στέλνει τη κίνηση
στους πίσω τροχούς μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού (μηχανικό στην AMG GT και
ηλεκτρικά ελεγχόμενο στην AMG GT S) Έχει κατανομή βάρους 47:53
εμπρός/πίσω με το πλαίσιο του να αποτελείται από ένα αλουμινένιο
χωροδικτύωμα, με τις αναρτήσεις να έχουν αλουμινένια διπλά ψαλίδια και
στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου.
Μάλιστα η ανάρτηση στην GT S είναι ρυθμιζόμενη (AMG Ride Control) με τρεις ρυθμίσεις Comfort, Sport και Sport Plus. Τα φρένα αποτελούνται από διάτρητα δισκόφρενα με δίσκους 360 mm στην AMG GT και 390 mm στην AMG GT S.
Μάλιστα η ανάρτηση στην GT S είναι ρυθμιζόμενη (AMG Ride Control) με τρεις ρυθμίσεις Comfort, Sport και Sport Plus. Τα φρένα αποτελούνται από διάτρητα δισκόφρενα με δίσκους 360 mm στην AMG GT και 390 mm στην AMG GT S.
Σχεδιαστικά τώρα, το διθέσιο αυτοκίνητο
διαθέτει ρετρό πινελιές από τη 300SL και σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία
από την τελευταία φιλοσοφία της Mercedes.
Φορά ζάντες 19″ (19″/20″ η AMG GT S) και θα είναι διαθέσιμο μόνο σε coupe έκδοση, μιας και η roadster δεν βρίσκεται στα σχέδια της Mercedes και στο εσωτερικό συναντάμε δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις, κοφτό τριάκτινο δερμάτινο/alcantara τιμόνι με αλουμινένια paddles και διακοσμητικά, μεγάλη οθόνη στο κέντρο του καπό, κυκλικούς αεραγωγούς και carbon/μεταλλικά διακοσμητικά.
Φορά ζάντες 19″ (19″/20″ η AMG GT S) και θα είναι διαθέσιμο μόνο σε coupe έκδοση, μιας και η roadster δεν βρίσκεται στα σχέδια της Mercedes και στο εσωτερικό συναντάμε δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις, κοφτό τριάκτινο δερμάτινο/alcantara τιμόνι με αλουμινένια paddles και διακοσμητικά, μεγάλη οθόνη στο κέντρο του καπό, κυκλικούς αεραγωγούς και carbon/μεταλλικά διακοσμητικά.
Στο κεντρικό τούνελ υπάρχει ο
πολυεπιλογέας με επιφάνειας αφής του συστήματος COMAND, ο επιλογέας του
αυτόματου κιβωτίου με πέντε προγράμματα λειτουργίας, το κουμπί ρύθμισης
της ανάρτησης, του traction control καθώς και των βαλβίδων της
εξάτμισης.
Το κοντέρ έχει τελική ένδειξη 360 χλμ/ώρα και στο κεντρικό τούνελ συναντάμε τον διακόπτη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το κουμπί του start/stop, και τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Στην οροφή είναι τοποθετημένα το αλάρμ, τα κουμπιά των θερμαινόμενων καθισμάτων, της ηλιοροφής και των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Το κοντέρ έχει τελική ένδειξη 360 χλμ/ώρα και στο κεντρικό τούνελ συναντάμε τον διακόπτη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το κουμπί του start/stop, και τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Στην οροφή είναι τοποθετημένα το αλάρμ, τα κουμπιά των θερμαινόμενων καθισμάτων, της ηλιοροφής και των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Ως ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, η Mercedes
έχει ετοιμάσει μια σειρά επιλογών για την περαιτέρω ενίσχυση της
δυναμικής του coupe αυτοκινήτου, όπως κεραμικά φρένα 402 mm μπροστά και
360 mm πίσω, σφυρήλατες ζάντες καθώς και το σύστημα Dynamic Plus στην GT
S. Αυτό αλλάζει δυναμικά την απόκριση του κινητήρα, του συστήματος
μετάδοσης και της απόσβεσης των αναρτήσεων όταν ο οδηγός οδηγεί ήρεμα
και στρωτά και όταν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγήσει πιο γρήγορα. Το
σύστημα προσθέτει δύο ακόμη προγράμματα λειτουργίας στο κιβώτιο
ταχυτήτων (Race και Manual), διαθέτει επαναρυθμισμένο σύστημα
διεύθυνσης, πιο σκληρή ανάρτηση και μεγαλύτερη αρνητική γωνία κάμπερ
στον μπροστά άξονα. Περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να διαβάσεις στο
δελτίο τύπου.