H Lexus με το πρωτότυπο coupe που παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Αυστραλίας Σύδνεϋ.
Το LF-LC Blue αποτελεί εξέλιξη του concept που είδαμε τον Γενάρη του 2012 στο Ντιτρόιτ και εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνισή του, όσο και με την ισχύ των 507 ίππων...
νούμερο που το καθιστά ως το δυνατότερο υβριδικό Lexus όλων των εποχών.
Αν και δεν γίνονται γνωστές οι λεπτομέρειες του υβριδικού συστήματος Lexus Hybrid Drive, η ιαπωνική φίρμα λέει πως ενσωματώνει τεχνολογία που θα δούμε στα μελλοντικά της υβριδικά, με σημαντικό νέο στοιχείο την εξελιγμένη μπαταρία υψηλής ενέργειας με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερο μέγεθος.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του LF-LC Blue είναι η εκτενής χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου στην κατασκευή του αμαξώματος για τη συγκράτηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Η παραδοχή της Lexus πως μελετά την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου μας κάνει να πιστεύουμε πως το LF-LC θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για τον αντικαταστάτη του SC 430 που σταμάτησε να παράγεται το 2010.
Το LF-LC Blue αποτελεί εξέλιξη του concept που είδαμε τον Γενάρη του 2012 στο Ντιτρόιτ και εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνισή του, όσο και με την ισχύ των 507 ίππων...
νούμερο που το καθιστά ως το δυνατότερο υβριδικό Lexus όλων των εποχών.
Αν και δεν γίνονται γνωστές οι λεπτομέρειες του υβριδικού συστήματος Lexus Hybrid Drive, η ιαπωνική φίρμα λέει πως ενσωματώνει τεχνολογία που θα δούμε στα μελλοντικά της υβριδικά, με σημαντικό νέο στοιχείο την εξελιγμένη μπαταρία υψηλής ενέργειας με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερο μέγεθος.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του LF-LC Blue είναι η εκτενής χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου στην κατασκευή του αμαξώματος για τη συγκράτηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Η παραδοχή της Lexus πως μελετά την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου μας κάνει να πιστεύουμε πως το LF-LC θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για τον αντικαταστάτη του SC 430 που σταμάτησε να παράγεται το 2010.