Στη τελική φάση εισέρχεται το πρόγραμμα του νέου κινεζικού
μαχητικού J-10B Vigorous Dragon
καθώς αεροσκάφος προπαραγωγής εθεάθη να εκτελεί δοκιμαστικές πτήσεις από αεροπορική βάση στη Κίνα.
Το μοντέλο προπαραγωγής του J-10B φαίνεται να διαθέτει πλέον ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης AESA, αισθητήρα έρευνας υπέρυθρων IR σε χαρακτηριστικό πυργίσκο το ρύγχος ενώ μοναδικό χαρακτηριστικό του αεροσκάφους είναι η εισαγωγή Diverterless supersonic inlet (DSI), η οποία προσφέρει μειωμένο βάρος αλλά και απόκρυψη των πτερύγων του συμπιεστή του κινητήρα για μειωμένο ίχνος RCS στο εμπρός ημισφαίριο.
Η κατασκευάστρια εταιρία Chengdu Aircraft Corporation (CAC) έχει ενσωματώσει σύμφωνα με αναφορές και ένα νέο σύστημα αυτοπροστασίας με παρεμβολέα σε επανασχεδιασμένο εξόγκωμα στο κάθετο σταθερό.
Η Κίνα επέλεξε τον κινητήρα τουρμποφάν WS-10A Taihang εγχώριας κατασκευής για το J-10B αντί του ρωσικού Saturn AL-31FN, κάτι που ισχύει και για το μαχητικό J-11B Flanker που εξοπλίζει τις Μοίρες πρώτης γραμμής της κινεζικής Αεροπορίας (People's Liberation Army Air Force - PLAAF).
Αναφορές αμυντικών αναλυτών αναφέρουν ότι προβλήματα στην ικανότητα μαζικής παραγωγής του κινητήρα WS-10A έχουν με τη σειρά τους επιβραδύνει το ρυθμό παραγωγής μαχητικών δικινητήριων μαχητικών J-11B, J-11BS (κινεζικά αντίγραφα του Su-27) και του ναυτικού J-15 (αντίγραφο του Su-33) ενώ άγνωστο είναι κατά πόσον θα καθυστερήσει την εισαγωγή σε υπηρεσία του υπό ανάπτυξη μονοκινητήριου μαχητικού J-10B που η κινεζική Αεροπορία επιθυμεί να αποκτήσει σε μεγάλους αριθμούς.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση της Κίνας ανέθεσε παραγγελία στη Ρωσία για την προμήθεια 123 επιπλέον κινητήρων AL-31FN τα οποία προορίζονται για μονοκινητήρια μαχητικά J-10A, J-10S καθώς και για τα δικινητήρια διθέσια μαχητικά κρούσης Sukhoi Su-30MKK, Su-30MK2, αλλά και τα δικινητήρια μονοθέσια αναχαιτιστικά Shenyang J-11A και Sukhoi Su-27 που έχει σε υπηρεσία.
Οι σχετικές φωτογραφίες φανερώνουν τις διαφορές του πρωτοτύπου J-10B σε σχέση με τα J-10A που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία.
http://www.defencenet.gr
καθώς αεροσκάφος προπαραγωγής εθεάθη να εκτελεί δοκιμαστικές πτήσεις από αεροπορική βάση στη Κίνα.
Το μοντέλο προπαραγωγής του J-10B φαίνεται να διαθέτει πλέον ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης AESA, αισθητήρα έρευνας υπέρυθρων IR σε χαρακτηριστικό πυργίσκο το ρύγχος ενώ μοναδικό χαρακτηριστικό του αεροσκάφους είναι η εισαγωγή Diverterless supersonic inlet (DSI), η οποία προσφέρει μειωμένο βάρος αλλά και απόκρυψη των πτερύγων του συμπιεστή του κινητήρα για μειωμένο ίχνος RCS στο εμπρός ημισφαίριο.
Η κατασκευάστρια εταιρία Chengdu Aircraft Corporation (CAC) έχει ενσωματώσει σύμφωνα με αναφορές και ένα νέο σύστημα αυτοπροστασίας με παρεμβολέα σε επανασχεδιασμένο εξόγκωμα στο κάθετο σταθερό.
Η Κίνα επέλεξε τον κινητήρα τουρμποφάν WS-10A Taihang εγχώριας κατασκευής για το J-10B αντί του ρωσικού Saturn AL-31FN, κάτι που ισχύει και για το μαχητικό J-11B Flanker που εξοπλίζει τις Μοίρες πρώτης γραμμής της κινεζικής Αεροπορίας (People's Liberation Army Air Force - PLAAF).
Αναφορές αμυντικών αναλυτών αναφέρουν ότι προβλήματα στην ικανότητα μαζικής παραγωγής του κινητήρα WS-10A έχουν με τη σειρά τους επιβραδύνει το ρυθμό παραγωγής μαχητικών δικινητήριων μαχητικών J-11B, J-11BS (κινεζικά αντίγραφα του Su-27) και του ναυτικού J-15 (αντίγραφο του Su-33) ενώ άγνωστο είναι κατά πόσον θα καθυστερήσει την εισαγωγή σε υπηρεσία του υπό ανάπτυξη μονοκινητήριου μαχητικού J-10B που η κινεζική Αεροπορία επιθυμεί να αποκτήσει σε μεγάλους αριθμούς.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση της Κίνας ανέθεσε παραγγελία στη Ρωσία για την προμήθεια 123 επιπλέον κινητήρων AL-31FN τα οποία προορίζονται για μονοκινητήρια μαχητικά J-10A, J-10S καθώς και για τα δικινητήρια διθέσια μαχητικά κρούσης Sukhoi Su-30MKK, Su-30MK2, αλλά και τα δικινητήρια μονοθέσια αναχαιτιστικά Shenyang J-11A και Sukhoi Su-27 που έχει σε υπηρεσία.
Οι σχετικές φωτογραφίες φανερώνουν τις διαφορές του πρωτοτύπου J-10B σε σχέση με τα J-10A που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία.
http://www.defencenet.gr