Η Χριστίνα Κολέτσα σε νέα καυτή φωτογράφηση- Μας δείχνει τα τατού της

Εξώφυλλο στο νέο τεύχους του περιοδικού Inked βρέθηκε η Χριστίνα Κολέτσα.
Το πάθος της με τα χρώματα, το πρώτο της τατού και ποιος είναι ο επώνυμος -που δεν ζει πια- τον οποίο κουβαλάει πάνω στο κορμί της (σ.σ.τα αρχικά του Νίκου Γιγουρτάκη, πίσω στο σβέρκο της, που πλέον έχει κάνει cover up και έχει γράψει το δικό της αρχικό).

Μερικά μόνο από τα σχετικά με την τέχνη του τατουάζ ερωτήματα στα οποία απαντά η -ιδιαίτερα δημοφιλής στο αντρικό κοινό- τραγουδίστρια.

Όσον αφορά την φωτογράφηση που συνοδεύει την συνέντευξη, αυτή κινείται στα ίδια όρια πρόκλησης με τις δεκάδες που έχει κάνει από τότε που άφησε την Θεσσαλονίκη για να μπει στο σπίτι του Fame Story.

Συγκεκριμένα όσον αφορά την φιλοσοφιά της για τα τατουάζ, δηλώνει «Δε θεωρώ ότι τα τατουάζ είναι μόδα. Όταν αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου, πριν από οκτώ-εννέα χρόνια, σκεφτόμουν ότι το σώμα μας είναι ένα μέσο σε αυτή τη ζωή και αυτό το σώμα που μάς δόθηκε για να το κάνουμε ότι θέλουμε εμείς.Οπότε, μου αρέσει σε αυτά τα λίγα -μπροστά στην αιωνιότητα- χρόνια που θα ζήσω να χαρώ το κορμί μου και να το διακοσμήσω όπως θέλω εγώ. Πάντα με σεβασμό».

Τέλος ενδιαφέρον έχει και η δηλωσή της σχετικά με το πως αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση «Δεν ζω σε άλλο πλανήτη. Έχω πιάσει επιχειρηματία και του έχω πει 'Θέλω πιο λίγα'. Όταν βλέπεις ότι ο κόσμος δίπλα σου υποφέρει, δεν μπορείς να βγαίνεις και να λες "Θέλω τόσα". Είναι τραγικό"».




"Δε θεωρώ ότι τα τατουάζ είναι μόδα. Όταν αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου, πριν από οκτώ-εννέα χρόνια, σκεφτόμουν ότι το σώμα μας είναι ένα μέσο σε αυτή τη ζωή και αυτό το σώμα που μάς δόθηκε για να το κάνουμε ότι θέλουμε εμείς.   Οπότε, μου αρέσει σε αυτά τα λίγα -μπροστά στην αιωνιότητα- χρόνια που θα ζήσω να χαρώ το κορμί μου και να το διακοσμήσω όπως θέλω εγώ. Πάντα με σεβασμό".


Αναφερόμενη και στο τατουάζ που έχει χτυπήσει για τον Νίκο Γιγουρτάκη, η τραγουδίστρια είπε χαρακτηριστικά ότι ήταν και το πρώτο της. "'Ήταν πίσω στο σβέρκο, με τα αρχικά ενός ανθρώπου που έχει φύγει από τη ζωή, του Γιγουρτάκη. Τώρα έχω κάνει cover up και έχω γράψει το αρχικό μου, το "C"..iefimerida.gr