Έναν τρόπο ώστε να ενισχύσει ακόμη
περισσότερο την ταχύτητα των τρένων περιορίζοντας σημαντικά τον χρόνο
της διαδρομής, σκέφτηκε ο κινέζος σχεδιαστής Τσεν Γιανγιούν.
Χάρη στον ειδικό σχεδιασμό της αμαξοστοιχίας, το τρένο, παρά το γεγονός ότι δεν σταματάει στον κάθε σταθμό που συναντάει, είναι σε θέση να «μαζεύει» νέους επιβάτες κάθε φορά.
Χάρη στον ειδικό σχεδιασμό της αμαξοστοιχίας, το τρένο, παρά το γεγονός ότι δεν σταματάει στον κάθε σταθμό που συναντάει, είναι σε θέση να «μαζεύει» νέους επιβάτες κάθε φορά.
«Κλειδί» το αποσπώμενο βαγόνι Το μυστικό
όπως περιγράφει δημοσίευμα του «Βήματος» κρύβεται σε ένα υπερυψωμένο
βαγονάκι το οποίο βρίσκεται στον κάθε σταθμό και γεμίζει με κόσμο. Μόλις
το κυρίως τρένο περάσει από κάτω, το βαγονάκι «γαντζώνεται» πάνω του
και αναχωρεί μαζί του, ενώ εκείνο του προηγούμενου σταθμού μένει στην
πλατφόρμα.
Μέσα στο τρένο μια σκάλα επιτρέπει στους
επιβάτες να εισέλθουν στον κάτω χώρο, αδειάζοντας το βαγόνι για να
μείνει στην πορεία στον επόμενο σταθμό. Σύμφωνα με τον ευρηματικό
σχεδιαστή, το συγκεκριμένο concept θα μπορούσε να γλιτώσει πολύτιμα
καύσιμα και ενέργεια από το φρενάρισμα και την εκκίνηση του τρένου σε
κάθε σταθμό.