Up Greek Tourism: Πώς μια ομάδα εθελοντών δημιούργησε την πιο επιτυχημένη καμπάνια του 2013 εξάγοντας τον ελληνικό τουρισμό

Μια δράση που σίγουρα ξεχώρισε μέσα στο 2013 είναι το «Up Greek Tourism» μια εθελοντική πρωτοβουλία προώθησης του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
Πρόκειται για μια ομάδα ανθρώπων που δημιουργεί οργανωμένες καμπάνιες στο εξωτερικό μέσω της χρήσης των social media, ενώ τα μέλη λειτουργούν 100% εθελοντικά καλύπτοντας οι ίδιοι τα έξοδά τους.
Αξίζει πάντως να υπογραμμιστεί πως μέχρι στιγμής δεν υπήρξε καμία κρατική επιχορήγηση.
Όπως αναφέρει το fortunegreece, το εν λόγω πρότζεκτ έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να συγχρηματοδοτήσει μέσω crowdfunding τρεις καμπάνιες προώθησης του ελληνικού τουρισμού: μία στην Times Square της Νέας Υόρκης, μία στην 7η Λεωφόρο της Ουάσιγκτον και στο Λονδίνο με τη συνολική συμμετοχή περίπου 600 χρηματοδοτών.

Ο Γιώργος Κλειβοκιώτης, ένας εκ των συνδημιουργών του Up Greek Tourism, ζει μόνιμα εκτός Ελλάδας από το 2005, στο Ντουμπάι, αλλά όπως τονίζει και ο ίδιος η καρδιά του χτυπά δυνατά για τη χώρα του. Όταν το 2009 στην προσωπική του σελίδα στο Facebook είδε πώς το event που είχε διοργανώσει υπό τον τίτλο «Σώστε την Ελλάδα. Ταξιδέψτε στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι» ξεπέρασε τους 170.000 χρήστες, συνειδητοποίησε πώς υπάρχουν πολλοί και εύκολοι τρόποι για να κινητοποιήσεις τους ανθρώπους. Στόχος του παραμένει η εξεύρεση χρηματοδοτών που θα στηρίζουν καμπάνιες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Πάντως ο κόσμος φαίνεται να συντάσσεται με την εν λόγω πρωτοβουλία αφού το www.upgreektourism.gr αναδείχθηκε με τη βοήθεια του κοινού ως το Web Project of the Year στα Tech Excellence Awards, τα Ελληνικά Τεχνολογικά Βραβεία του PC Magazine που κάθε χρόνο βραβεύει τα καλύτερα προϊόντα, υπηρεσίες και εταιρίες.

Οι αναγνώστες του περιοδικού είδαν στο πρόσωπο της ομάδας του «Up Greek Tourism» την αποφασιστικότητα που λείπει από την πλευρά της κυβέρνησης για να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό. Ήταν από τις λίγες συντονισμένες προσπάθειες που έγιναν προκειμένου να αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα που επικράτησε σε διεθνές επίπεδο για την Ελλάδα υποκινούμενο κυρίως τότε από τα ξένα ΜΜΕ. Εθελοντές εντός και εκτός συνόρων ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν στο εξωτερικό την ομορφότερη πλευρά της Ελλάδας, αυτή που η κρίση και οι βανδαλισμοί δεν επέτρεψαν να βγει προς τα έξω.
Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα www.upgreektourism.gr, το κοινό μπορεί να ενημερωθεί για την πρωτοβουλία και τη φιλοσοφία της καμπάνιας, να βρει υλικό από τις προηγούμενες καμπάνιες αλλά και να συνδράμει στη νέα προσπάθεια crowdfunding με όποιο ποσό επιθυμεί.