Πληθωρική ουσιαστική και πρωτότυπη ήταν η παρουσίαση της Yamaha που
πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Μιλάνο στα πλαίσια της
διεθνούς έκθεσης
Στον χώρο των scooter που απ’ ό,τι διαφαίνεται είναι ο κερδισμένος στο φετινό σαλόνι, τα ανανεωμένα Xmax 125 και 250 έρχονται να συμπληρώσουν τη γκάμα δίπλα στο ολοκαίνουργιο Xmax 400 που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος.
Στα οχήματα πόλης η Yamaha παρουσίασε το Tricity που δείχνει να αποτελεί την κίνηση ματ στον χώρο των μοτοσυκλετών με 3 τροχούς.
Με τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ. κάνει τη διαφορά στον τομέα του βάρους όπου παρά τον μηχανισμό και τον επιπλέον τροχό εμπρός, παραμένει στα πλαίσια ενός συμβατικού scooter, στα 150 κιλά. Όταν ο ανταγωνισμός ξεπερνά κατά πολύ τα 200 κιλά.
Την έκπληξη έκανε η επανεμφάνιση του SR400, με τη μορφή που είχε πριν 35 χρόνια οπότε και πρωτοεμφανίστηκε. Με ακτινωτούς τροχούς, το κλασικό στρογγυλό φανάρι και μανιβέλα για την εκκίνηση, στοχεύει στους νοσταλγούς της αγνής εποχής της μοτοσυκλέτας.
Η κορύφωση της παρουσίασης έγινε με την σειρά ΜΤ που έχει αναλάβει την εκτόξευση της εταιρείας σε μια νέα εποχή επιτυχιών, ανάλογη των ΧΤ, TDM, TDR, R1 κλπ. Ή εκπληκτική ΜΤ09 συνοδεύτηκε από την αναβαθμισμένη παραλλαγή της στο μοντέλο «Street Rally» και σε μια μικρότερη έκδοση, την ΜΤ07. Με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ και τιμή που αναμένεται κάτω από τις 6.000 € δημιουργεί μια δική του κατηγορία στον χώρο των μοτοσυκλετών καθημερινής ..απόλαυσης.
Η ένταση τη βραδιά της παρουσίασης χτύπησε κόκκινο όταν εμφανίστηκαν στη σκηνή οι δύο αστέρες μεγατόνων του MotoGP και εργοστασιακοί οδηγοί της Yamaha, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Ο Ιταλός οδηγώντας στην αίθουσα το ΜΤ09 Street Rally και ο Ισπανός το ΜΤ07.
Η φετινή παρουσίαση της Yamaha ήταν σαφέστατα η επιβλητικότερη στην έκθεση του 2013 κάτι που υποδηλώνει τις προθέσεις και τους στόχους της για την επόμενη χρονιά.
πηγη
Στον χώρο των scooter που απ’ ό,τι διαφαίνεται είναι ο κερδισμένος στο φετινό σαλόνι, τα ανανεωμένα Xmax 125 και 250 έρχονται να συμπληρώσουν τη γκάμα δίπλα στο ολοκαίνουργιο Xmax 400 που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος.
Στα οχήματα πόλης η Yamaha παρουσίασε το Tricity που δείχνει να αποτελεί την κίνηση ματ στον χώρο των μοτοσυκλετών με 3 τροχούς.
Με τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ. κάνει τη διαφορά στον τομέα του βάρους όπου παρά τον μηχανισμό και τον επιπλέον τροχό εμπρός, παραμένει στα πλαίσια ενός συμβατικού scooter, στα 150 κιλά. Όταν ο ανταγωνισμός ξεπερνά κατά πολύ τα 200 κιλά.
Την έκπληξη έκανε η επανεμφάνιση του SR400, με τη μορφή που είχε πριν 35 χρόνια οπότε και πρωτοεμφανίστηκε. Με ακτινωτούς τροχούς, το κλασικό στρογγυλό φανάρι και μανιβέλα για την εκκίνηση, στοχεύει στους νοσταλγούς της αγνής εποχής της μοτοσυκλέτας.
Η κορύφωση της παρουσίασης έγινε με την σειρά ΜΤ που έχει αναλάβει την εκτόξευση της εταιρείας σε μια νέα εποχή επιτυχιών, ανάλογη των ΧΤ, TDM, TDR, R1 κλπ. Ή εκπληκτική ΜΤ09 συνοδεύτηκε από την αναβαθμισμένη παραλλαγή της στο μοντέλο «Street Rally» και σε μια μικρότερη έκδοση, την ΜΤ07. Με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ και τιμή που αναμένεται κάτω από τις 6.000 € δημιουργεί μια δική του κατηγορία στον χώρο των μοτοσυκλετών καθημερινής ..απόλαυσης.
Η ένταση τη βραδιά της παρουσίασης χτύπησε κόκκινο όταν εμφανίστηκαν στη σκηνή οι δύο αστέρες μεγατόνων του MotoGP και εργοστασιακοί οδηγοί της Yamaha, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Ο Ιταλός οδηγώντας στην αίθουσα το ΜΤ09 Street Rally και ο Ισπανός το ΜΤ07.
Η φετινή παρουσίαση της Yamaha ήταν σαφέστατα η επιβλητικότερη στην έκθεση του 2013 κάτι που υποδηλώνει τις προθέσεις και τους στόχους της για την επόμενη χρονιά.
πηγη