Αθήνα
+18...+28° C

Lamborghini Urus 2017> Turbo... ο ταύρος

Εκτός από την πρώτη SUV πρόταση της φίρμας η νέα Urus αναμένεται να είναι και η πρώτη υπερτροφοδοτούμενη Lamborghini
 καθώς η φίρμα προσπαθεί να συμμορφωθεί με την ολοένα αυστηρότερη νομοθεσία για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Έτσι, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της φίρμας, Stephan Winkelmann "το SUV θα μπορούσε να έχει και τον πρώτο turbo κινητήρα μας" μια αναφορά που δείχνει να ταιριάζει απόλυτα με προηγούμενη τοποθέτηση του επικεφαλής εξέλιξης της φίρμας, Maurizio Reggiani στην οποία ανέφερε, ότι θα ήταν αναγκασμένος να χρησιμοποιήσει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες σε τρία με τέσσερα χρόνια.

Τώρα σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του κινητήρα που θα φορά η Urus, πιθανότερος υποψήφιος είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 4,0 λίτρων που εξοπλίζει τα Audi RS6 και RS7 και αποδίδει 560 ίππους.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση της Urus, όπως ανέφερε ο υπεύθυνος για τη σχεδίασή της, Felipo Perini "...δουλεύουμε πολύ πάνω στο SUV και αλλάζει συνεχώς. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο. Προσπαθούμε να αποφύγουμε ιδέες που δεν μπορούν να υλοποιηθούν -δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα. Αυτό που έχω να πω είναι ότι η Urus δείχνει εκπληκτική στον τρόπο που κινείται και ο στόχος μας είναι να το διατηρήσουμε αυτό και στην έκδοση παραγωγής".


Προκειμένου να γίνει αυτό εφικτό, η πλατφόρμα της Urus θα αποτελείται από ένα μείγμα αλουμινίου και ανθρακονημάτων με στόχο το όσο δυνατόν χαμηλότερο βάρος και, κατ’ επέκταση, μια δυναμική οδική συμπεριφορά, αντάξια του ονόματος της φίρμας.
Για τους ίδιους λόγους η Lamborghini μια άκρως "επιθετική" ρύθμιση στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και το σύστημα μετάδοσης με στόχο το δυναμικότερο SUV της αγοράς ή όπως έχει πει ο Rupert Stadler, επικεφαλής της Audi, "μην το περιμένετε μαλακούτσικο".
Πηγή