Η νέα «ιταλίδα» αποκαλύπτεται, στην ίδια έκθεση όπου πριν
από τέσσερα χρόνια είδαμε για πρώτη φορά, σε πρωτότυπη μορφή, την κουπέ
εκδοχή της.
Όπως αναμενόταν, οι διαφοροποιήσεις από την 4C δεν περιορίζονται μόνο στην απουσία… οροφής αλλά επεκτείνονται και στα φωτιστικά σώματα που αποκτούν πιο συμβατική και η αλήθεια είναι, πιο ταιριαστή μορφή.
Όσο για τις απαιτούμενες διαφοροποιήσεις για να «ανοίξει» η 4C, το πίσω παράθυρο αποτελεί παρελθόν, υπάρχει roll bar από ανθρακονήματα ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το πλαίσιο του παρμπρίζ. Η μαλακή οροφή, αφαιρείται χειροκίνητα.
Δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση κάτω από το καπό, όπως αναμενόταν άλλωστε. Η 4C θα βγάζει κι αυτή 240 PS μέσω του 4κύλινδρου υπέρ-τροφοδοτούμενου κινητήρα 1.75lt.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Όπως αναμενόταν, οι διαφοροποιήσεις από την 4C δεν περιορίζονται μόνο στην απουσία… οροφής αλλά επεκτείνονται και στα φωτιστικά σώματα που αποκτούν πιο συμβατική και η αλήθεια είναι, πιο ταιριαστή μορφή.
Όσο για τις απαιτούμενες διαφοροποιήσεις για να «ανοίξει» η 4C, το πίσω παράθυρο αποτελεί παρελθόν, υπάρχει roll bar από ανθρακονήματα ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το πλαίσιο του παρμπρίζ. Η μαλακή οροφή, αφαιρείται χειροκίνητα.
Δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση κάτω από το καπό, όπως αναμενόταν άλλωστε. Η 4C θα βγάζει κι αυτή 240 PS μέσω του 4κύλινδρου υπέρ-τροφοδοτούμενου κινητήρα 1.75lt.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ