Δοκιμάζουμε το σύστημα αυτόματης πέδησης της Subaru

Το Outback γίνεται το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Subaru που εφοδιάζεται με τη νέα γενιά του EyeSight. 
 Λαμβάνοντας πληροφορίες από δύο κάμερες – στο εσωτερικό του παρμπρίζ – το σύστημα «διαβάζει» ό,τι υπάρχει εμπρός από το αυτοκίνητα (άλλα οχήματα, ποδήλατα, πεζοί) και ειδοποιεί τον οδηγό για το ενδεχόμενο ατυχήματος.


Στο κτήμα Μπρντο, κοντά στην πόλη Κραν, έστησε η Subaru το περίπτερό της για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση της 5ης γενιάς του Outback. Πρόκειται για μία μαγευτική δασική έκταση – που κάποτε αποτελούσε θερινό ησυχαστήριο του Τίτο – και η οποία έχει περάσει πλέον στην κατοχή του κράτους. Εκεί οδηγήσαμε το μεγάλο crossover της ιαπωνικής μάρκας, αλλά επίσης δοκιμάσαμε το σύστημα EyeSight.
Οι δύο κάμερες δεν είναι υψηλής ευκρίνειας, καθώς – όπως μας εξήγησαν οι υπεύθυνοι εξέλιξης της τεχνολογίας – όσο λιγότερα pixels τόσο πιο γρήγορα αντιδρά το σύστημα. Η παρουσία δύο καμερών βοηθά στη διαπίστωση της απόστασης του Subaru από π.χ. το όχημα ή τον πεζό. Οι κάμερες καλύπτουν απόσταση 110 m. σε εύρος 35 μοιρών. Υπάρχει ειδική ρύθμιση ώστε το χρώμα που γίνεται άμεσα αντιληπτό να είναι το κόκκινο, αφού αυτό είναι το χρώμα του stop των φρένων.
Το EyeSight λειτουργεί έως ταχύτητες 50 km/h. Αρχικά ειδοποιεί οπτικά και ηχητικά τον οδηγό και εάν αυτός δεν αντιδράσει, τότε φρενάρει το αυτοκίνητο. Το σύστημα αντιλαμβάνεται επίσης την προσπάθεια του οδηγού να αλλάξει λωρίδα ώστε να αποφύγει τη σύγκρουση και τον βοηθά να το πράξει, φρενάροντας τους εσωτερικούς τροχούς.
Δείτε το ακόλουθο video με τη δοκιμή του συστήματος EyeSight.
πηγή